Member details

SATC

SATC
SATC (38331)
Join

Sort by: -Old first- | New first

28 Jun, 21:02
Hoi allemaal,

Ik heb opgevangen dat er een vervolg komt op de film en wellicht zelfs een deel 3. Weet iemand hier meer van?

Groetjes, Joyce
1 Jul, 13:29
nee, maar wat mij betreft mag het,
heb de film gisteren gezien en hij was veeeeeeel te kort :-d

Dus kom maar op met dat vervolg..
1 Jul, 16:51
Dit artikel las ik op de site van de Telegraaf

Geen 'Sex' meer voor Kim Cattrall?
Salarisonderhandelingen zouden, opnieuw, een bom kunnen leggen onder een vervolg op de Sex and the City-film.

Zou er nog een vervolg komen?

Volgens bronnen zou er al een vervolg op de bioscoophit in de planning staan, maar zou Kim Cattrall, die in de huid van Samantha Jones kruipt, nog wel eens dwars kunnen liggen. "Niemand heeft gecontroleerd of Kim wel beschikbaar is voor een vervolg en of ze überhaupt wel interesse heeft", laat een bron weten. "Kim is een slimme vrouw die weet welk aandeel ze heeft gehad in het succes van de film en het zou stom zijn om te denken dat ze haar weer voor hetzelfde salaris kunnen vastleggen."

Bovendien spelen de ego's van de dames een rol: "Als Kim betaald zou worden wat ze waard is, dan zou dat betekenen dat Sarah Jessica Parker moet toegeven hoe belangrijk Kim is voor het succes van de film. De kans is groter dat Carrie Bradshaw naar Queens gaat verhuizen."

Dit meldt OK! Magazine

Bron: Telegraaf
1 Jul, 23:31
ach, van mij hoeft het niet. de film hing al aan elkaar aan een flinterdun verhaaltje, namelijk: carrie en big gaan trouwen, dan niet, dan weer wel.

Daar hoef ik geen tweede film van te zien.
2 Jul, 18:18
ik geef Kim gelijk
ze is de SEX in sex in de city.
sarah jessica zei alleen wat vrouwen voelen
Kim deed wat vrouwen alleen doen.

ze zijn beiden goed maar vind dat kim wel het meeste salaris verdient..of in igg meer als vroeger
2 Jul, 20:14
Ach van mij hoeft het niet? Hahaha,, okee dan..

Goh, nou ik zou het opzich helemaal niet erg vinden als er nog een film komt hoor...:-p
3 Jul, 09:33
Ik moet eigenlijk zeggen dat deze film ook wel heel erg om Carrie draait, terwijl de rest van de dames ook erg grappig, leuk en gezellig zijn!

Mocht er dus nog een film komen dan wil ik graag weer 4 hoofdrollen en een goed verhaal zien (niet een film die alleen maar om een wel/niet bruiloft draait).
Begrijp me niet verkeerd, ik vond de film best aardig. Maar er had wat mij betreft wel wat meer mogen gebeuren in die 2,5 uur.

Dus bij een nieuwe film alle 4 eenzelfde inbreng, dus wat mij betreft ook hetzelfde salaris!
5 Jul, 20:28
Op het hoogtepunt moet je stoppen, al vind ik dat ze daar nu wel overheen zijn...
Het is leuk genoeg geweest.
5 Jul, 21:41
ik ben een t wel een beetje met marcella eens.. zolang gewacht op de film.. zo groot verhaal verteld in de serie.. en dan komt dit uit de film, ik vond wel dat ze meer verhaal erin hadden kunne stoppen..maar goed des ondanks was ik allang blij dat er een film kwam en dat we weer konden genieten van de mooie dames... en al met al waqs hij ook wel leuk!

Subject Started by  Replies   Last 
Mieke
597 today, 16:29
Maaike :winkkiss:
3 today, 13:39
Fleur
1378 Monday, 17:49
Von
151 Monday, 10:57
Anne-Marie (OP VAKANTIE)
140 Sunday, 21:47
Isabelle