Member details

SATC

SATC
SATC (38333)
Join

Sort by: -Old first- | New first

23 Jun, 16:27
Hey, misschien zijn jullie grappige/aparte/leuke dingetjes opgevallen in de film..

Ik zag namelijk dat Carrie's telefoon nog steeds dezelfde was als waar de serie mee eindigde en je dan John's naam zag, alleen wat hij in de film nu met ductape!! ik vond het zo grappig :-)

En die hondjes van Charlotte die precies zo 'gekruist' zijn

Meer dingen weet ik even niet...
23 Jun, 16:36
Even denken hoor :-p Enige wat mij nu te binnen schiet, dat witte jurkje dat ze mocht houden tijdens de grote opruim-sessie is toch hetzelfde jurkje dat ze draagt in het openingsfilmpje van de serie :-d ?
23 Jun, 23:18
Niet opgevallen :-o
23 Jun, 23:18
Ohh! en ze heeft die roze jurk die ze met dat witte jasje draagt bij de Petrovsky! die hangt vooraan in de kast als daar wordt gefilmd :-d
25 Jun, 12:52
Oh!! Dan moet je kijken naar die taxi chauffeur, als Miranda voor Carries stoep staat.
Die chauffeur zit ook in de serie. Volgens mij met die aflevering over de "up-the-bud-girl" Misschien dat hij er ook meer in zit! Grappig!
25 Jun, 14:07
Wat mij opviel was dat iedereen er ouder uit zag :-p .
25 Jun, 22:11
Haha ja dat lijkt me vrij logisch ;-)

Wat grappig, ik dacht wel van Ha! zou het dezelfde taxichauffeur zijn haha grappig!
26 Jun, 11:06
Dudes....

Is dan niémand opgevallen dat ze eerst dr haar bruin had geverfd (wat btw erg mooi was) en een paar shots ineens weer dr blonde/donderblonde mixed coupe weer had?

Shame on you en vooral on the crew!
26 Jun, 15:57
de witte i love new york gucci bag rechts op een kastje ! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
26 Jun, 16:15
@ Sigrid: Volgens mij staat dat haar verven voor haar depressieve periode. Ze verft haar haar omdat ze niet herkent wil worden omdat de bruiloft niet doorgaat.

Hoewel het niet expliciet in de film te zien is dat ze haar haar weer terugverft (of misschien was het wel een spoeling), lijkt me dat ze weer terug ging naar blond toen het weer goed met haar ging.
Ze trouwt alsnog met Big, dus mag het haar weer blond ;-) .
27 Jun, 10:35
mij viel op dat ze met haar parelketting sliep, toen miranda haar belde met oud en nieuw ;-) how stylish can you get (h)
29 Jun, 12:20
Ik ben gister weer geweest (slecht hihi :yeah: )
ennnnn in het begin heeft ze met 3 verschillende outfitjes steeds dezelfde zwarte riem om met gouden studs!

en ze gaat ook naar bed met die parelketting als ze bij big ligt, ik stoor me er niet aan haha ik vond het wel grappig!
29 Jun, 12:21
Ohh catherine je bedoelt haar tutu!
Ja dat is precies dezelfde :-)
29 Jun, 12:38
Inderdaad die taxichauffeur was hetzelfde! Maar waar was Marcus??
29 Jun, 23:36
Ja ik miste marcus dus ook :-( ik was helemaal in shock toen stanford en zn aartsvijand gingen zoenen haha

Subject Started by  Replies   Last 
Mieke
597 today, 16:29
Maaike :winkkiss:
3 today, 13:39
Fleur
1378 Monday, 17:49
Von
151 Monday, 10:57
Anne-Marie (OP VAKANTIE)
140 Sunday, 21:47
Isabelle