Member details

SATC

SATC
SATC (38334)
Join

Sort by: -Old first- | New first

22 Jun, 23:09
From Celebrity

2 juni 2008

SATC the movie is een groot succes. In een dag heeft de film in Amerika al 29,6 miljoen dollar opgebracht. Het is volgens magazine de Variety zelfs het beste startresultaat voor een romantische komedie ooit. De Sex and the CIty film bracht dit weekend in Amerika zelfs meer geld op dan de nieuwe Indiana Jones-film. En ondanks de kritieken zaten de meer dan 3000 Amerikaanse zalen de afgelopen dagen afgeladen met (vooral vrouwelijke) fans. En voor deze fans is er goed nieuws. Er wordt alweer een Sex and the City film deel 2 gepland! Tsja, cijfers zeggen meer dan (kritische) woorden.

Meiden dit klinkt echt veel belovend, hoop echt zo dat het werkelijkheid wordt!!
23 Jun, 09:12
Ik ben benieuwd. Zal wel effe duren voordat ie uitkomt.
23 Jun, 15:11
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
24 Jun, 12:34
:wave:
24 Jun, 15:07
Oehhh ik hoop echt dat het niet helemaal wordt uitgemolken.. :-s
Dat zal niemand wat interesseren, zolang er mensen naartoe gaan (en dat doe je toch want is het SEX AND THE CITY!:crazy: ) zullen ze er alles aan doen er zoveel mogelijk geld mee te verdienen.

Wordt het Carrie en een baby'tje?? (a) (h)
25 Jun, 10:12
Dan mogen ze iig wel goed gaan nadenken over het script.

Deze film was natuurlijk best aardig, en zeker meer dan welkom, maar veel nieuws is er natuurlijk niet verteld. 2,5 uur over een wel/niet huwelijk was nu eigenlijk al een beetje teveel van het goede.
Ik heb het idee dat nu alles zo'n beetje verteld is.

(Nog) een baby voor Carrie, Miranda of Charlotte, een huwelijk voor Sam of de volgende echtgenoot die ontrouw is, is wel het laatste waar ik op zit te wachten!
25 Jun, 14:06
Ja, eigenlijk moeten ze stoppen op het hoogtepunt. Maar goed, ik ken geen andere serie die nog zo populair is terwijl het al 4 jaar gestopt is. Populariteit is ongekend!! Maar idd, als het maar niet uitgemolken wordt en de dames worden natuurlijk ook ouder (vond ik duidelijk zichtbaar in de film) en dat blijft ook niet altijd leuk meer om tegen aan te kijken. Ben benieuwd!!

Subject Started by  Replies   Last 
Mieke
597 today, 16:29
Maaike :winkkiss:
3 today, 13:39
Fleur
1378 Monday, 17:49
Von
151 Monday, 10:57
Anne-Marie (OP VAKANTIE)
140 Sunday, 21:47
Isabelle