Member details

SATC

SATC
SATC (38334)
Join

Sort by: -Old first- | New first

4 Jun, 23:19
(Ik ben afgelopen vrijdag 30 Mei naar SATC the movie geweest op London west end).

Het was grappig, ontroerend, hilarisch in 1 woord Abso-fucking-lutely ( om in woorden van Samantha en Big te praten )!!
Echt meiden... Jullie moeten gaan!

Ik hoop dat de sfeer hier in NL net zo zal zijn als in London, want toen de welbekende leader startte begon iedereen spontaan te juichen en klappen (t'was net een popconcert ). Gedurende de film bleef iedereen de ohhhhh's en ahhhhhh's door de zaal heen roepen. En echt dit gaf het allemaal net even wat extra.

Ook had +/- 85% van de "ladies" haar best gedaan om mooie jurkjes incl prachtige pumps aan te doen. Goed voornemen voor de movie hier?!?!
5 Jun, 00:08
In één woord Ge-wel-dig!! :clap:
Kom net terug uit Antwerpen... ook daar zat de zaal goed vol! Zeker een aanrader! :-d
5 Jun, 06:41
In new york was het vrijdag de 30e net zo in de zaal! Veel ge-oeh en ah en gillen toen de movie begon. Vond het heel leuk om weer in het leven van de ladies mee te kijken en dan echt precies zoals paste bij de series finale.je zoomt er zo weer op in en de film had een paar interessante wendingen, acteren was goed en kleding kan je geen genoeg van krijgen! Ook erg actueel en helemaal bij de tijd in het nieuwe ny zoals ze zeggen, ja toch 4 jaar verder, dan verandert er veel. Ik woon er juist sinds de serie eindigde en ook al is het fictie, herkenbaar is het enorm, zeker de setting! Veel plezier allemaal!!
5 Jun, 16:40
Ik ben gisteren ook naar Antwerpen geweest, de zaal zat nog niet eens voor de helft vol maar, dat kan ook komen omdat het de voorstelling was van 22:15.

De film is alles wat je als fan hoopt dat het is. Ik ben zo struck by it, dat ik geen zin meer heb om een seizoen te kijken als ik me verveel...ik wil de film zien (wat een mazzel dat ik hem dus al via nieuwsgroepen op DVD heb :yeah: !)
8 Jun, 13:14
HYSTERISCH/HILARISCH/GEWELDIG/LEUK/VERDRIETIG/MOOI/NOG 40X WILLEN ZIEN/WAUW

:yeah:
8 Jun, 15:25
Super super super super super super echt geweldig lachen gieren brullen kortom alles wat ik verwacht had.

Cker nog 100x kijken.
8 Jun, 18:19
Vond het helemaal geweldig!! Eindelijk naar al die jaren weer een leuk kijkje in hun leven;-)

Wil m nu alweer zien..
8 Jun, 18:26
Super geweldig! Ben donderdag in Antwerpen geweest... Gejankt als een gek!
8 Jun, 19:15
Heb de film in miami gezien, echt helemaal geweldig!!
8 Jun, 20:10
Heb hem 31 mei in NY gezien.. Iedereen huilde tegelijk, lachte tegelijk.. Kippenvel!
Kan niet wachten tot hij hier in NL uitkomt, want ik ga hem zeker nog een keer in de bios zien! :tooth:
9 Jun, 09:44
Ik heb hem gister in Rotterdam gezien bij de Glamour voorpremière!
Echt geweldig!! Ik heb gelachen en gehuild!!
Super!
9 Jun, 13:01
Kan niet wachten tot woensdag! :-d
9 Jun, 16:47
GEWELDIG!! Ik ga m echt nog heel vaak zien... Zo mooi!! Ik kwam erachter dat ik SATC echt gemist heb, toen de begintune begon schoot ik al vol! Ik was bang dat de film tegen zou vallen, omdat ik er zooo naar uitkeek, maar ABSOLUUT NIET! Hij is perfect! (l)
11 Jun, 17:34
ik heb de film gister gezien en hij is echt zo leuk! ik heb inderdaad net als de meeste ook erg gelachen maar ook wel wat tranen weg gepikt.
11 Jun, 18:29
HELEMAAL SUPER! HELEMAAL SATC! HELEMAAL PERFECT!

Ik ga dit weekend denk ik weer naar de bios en volgende week en de week erop, haha!

En wanneer komt ie op dvd?! Kan nu al niet wachten!

I (l) SATC :worship:
:handkiss:

Subject Started by  Replies   Last 
Mieke
597 today, 16:29
Maaike :winkkiss:
3 today, 13:39
Fleur
1378 Monday, 17:49
Von
151 Monday, 10:57
Anne-Marie (OP VAKANTIE)