Member details

SATC

SATC
SATC (38333)
Join

Sort by: -Old first- | New first

25 Apr, 13:07
Ik kan mezelf wel terug vinden in alle personages. Ik denk dat elke vrouw wel iets heeft van hun alle 4. Maar dat is natuurlijk wel mijn persoonlijke mening......
25 Apr, 21:10
ik ben een mix van charlotte,, met carrie,, maar heb ook wel een beetje samntha in me
1 May, 11:06
Ik denk ook dat elke vrouw iets bij zichzelf kan vinden van alle 4 de dames. Ik voel mij het meeste Carrie omdat ik ook een mr. Big heb gehad :'-(
1 May, 11:40
Absoluut een Miranda. Hard van buiten, zacht van binnen, oftewel zakelijk gevoelig. En m'n vriendinnen zijn duidelijk een Charlotte en een Carrie. Een Samantha ken ik wel, maar die past dan toch niet zo goed bij mijn karakter. Net als in de serie. Grappig he.
2 May, 00:34
We begonnen met vier vriendinnen heel leuk aan het bekijken van de serie...van het begin tot het eind.
Wat het leuk was, was dat we ons alle vier konden plaatsen in één van de meiden uit de serie.
Ik was het meest gelijk aan Miranda,wat ik me tot op de dag van vandaag totaal kan voorstellen.
De opmerkingen de acties echt alles is zo gelijk aan de realiteit en (gelukkig niet allemaal (6) ) aan mij.

Was echt super om met vier vriendinnen elkaar de vergelijken met de spelers van de serie.!

Top meiden!
3 May, 01:15
Voor mij kan het niet missen, heleboel dingen betreft Carrie, heb ik telkens weer zoiets van.... Ahhhh eng
17 Jun, 15:44
Ik kan me erg terug vinden in Carrie&Samantha...

De problemen met Big zijn bij mij erg herkenbaar... Maar de wilde dingen van Samantha komen ook behoorlijk overeen!!!

Verder ben ik net als Carrie verslaafd aan mode, :xd: .. Fashion Fashion Fashion... en kan ik het gewoon niet anders doen dan altijd de verkeerde manne uit te kiezen!!! ..

Ik vind uiteraard Miranda en Charlotte ook top dames maar daar herken ik weer vriendinnen van mij in! .. hun levensstijlen! ..
17 Jun, 18:50
haha ik ben een charlotte xD maar ook een mix met miranda!
nouja :-p van alles moet iets zijn he ^^
18 Jun, 20:33
Mix van Carrie en Charlotte, en ik heb ook een mr. Big gehad :-( ...gelukkig nu iemand zoals Aiden :-d
18 Jun, 20:46
Ik voel me wel echt een Carrie, grote liefde voor schoenen en altijd problemen met mannen, omdat ze nooit perfect genoeg zijn!
18 Jun, 21:14
mix van charlotte en carrie
22 Jun, 21:44
Ik heb een keer een test gedaan op net lang terug en kwam uit op een Carrie.
Hou ook van mode en ben ook lichtelijk neurotisch wat betreft mannen
25 Jun, 19:06
een beetje van carrie,charlotte
en samantha ;-) (l)

25 Jun, 20:56

Carrie vooral.
Helemaal gek van mode, relaties nooit serieus genomen totdat die ene kwam en de goeie woorden zei. :heartbounce:

Subject Started by  Replies   Last 
Mieke
597 today, 16:29
Maaike :winkkiss:
3 today, 13:39
Fleur
1378 Monday, 17:49
Von
151 Monday, 10:57
Anne-Marie (OP VAKANTIE)
140 Sunday, 21:47
Isabelle