Member details

SATC

SATC
SATC (38332)
Join

Sort by: -Old first- | New first

17 Nov, 17:04
De actrice uit "Sex and the City" werd door de lezers van Maxim uitgeroepen tot minst sexy vrouw ter wereld Hoe onterecht is dat! Wat vinden jullie? Ik ben het er totaal niet mee eens. Ik vind haar prachtig..
17 Nov, 17:20
What the f*ck!!!Hoe kan dat, zij is een van de meest sexy, stylish vrouwen van de wereld!!
Echt onzin dus!
17 Nov, 17:53
Britney spears oke.. Die gedraagt zich ook gewoon weird, maar SJP ? HUH
17 Nov, 18:26
Gaat nergens over! allemaal onzin, ze is mooi.
21 Nov, 16:59
Beauty is in the eye of the beholder. Smaken verschillen etc etc etc.
Lekker boeiend wat een of ander blad zegt toch?

Ik vind wel dat Sarah iets mag aankomen en van de cosmische chirurgie af moet blijven. Op de pics van het Spoiler film topic ziet ze er te dun uit en das idd niet sexy! Daarvoor was ze prachtig idd
22 Nov, 11:50
Ik vond haar echt heel mooi maar idd in de aankomende film ziet ze er af en toe een stuk slechter uit...Maar ja ze is natuurlijk ook moeder en geen 35 meer...
22 Nov, 12:54
Ik zeg altijd: Ik zou spontaan lesbies worden als ik haar tegenkom... maar mn vriend is het ook niet met mij eens... Ik vind haar (iig in de serie) echt mooi, met die kleren en schoenen en haren!! :-d
(ik ben het wel eens met Sandra, ze is geen 35!)
22 Nov, 19:53
Wat een onzin ze heeft tenminste n apart gezicht en niet zo'n doorsnee barbiekop als de britney's en christina's onder ons.
Maarja he dat is blijkbaar wat ze willen tegenwoordig :chinrub:
27 Nov, 16:21
geweldige vrouw, geweldige styl, geweldig alles!
27 Nov, 16:52
Ik snap het wel, ze is wel een beetje mager en heeft niet het 'perfecte' gezicht, maar van mij hoeft dat ook niet, ze spuit er tenminste geen liters botox of whatever in!

SJP blijft toch gewoon geweldig :-)
29 Nov, 14:03
hmm weet niet wat ik er van vind, soms als ze bijvoorbeeld dr haar in een strakke hoge knot heeft, vind ik haar zelf, niet zo heel mooi. maar soms ziet ze er zo leuk uit en zit dr haar super, dan straalt ze gewoon iets moois uit. maar mn ouders vinden dr ook niet knap. ik denk dat mensen die satc super vinden, haar automatisch knapper vinden dan mensen die er geen verstand van hebben
29 Nov, 14:15
Ze is nu eenmaal niet het prototype "lekker wijf" maar uitstraling heeft ze zeker!

Ze schijnt er zelf ook niet zo mee te zitten, hier haar reactie:

"What they don't know is that one day I'll wake up fat. But I'll still be happy, just like I am now. I believe in the old 'sticks and stones' philosophy, so frankly their words don't come close to hurting. And it does not bother me in the least if people don't think I'm sexy. I don't think I am, either."
29 Nov, 15:18
Soms als ze haar haar in een mooie bos krullen heeft en een prachitge jurk aan heeft met lovely shoes dan is ze wel knap, maar als ze haar haar strak heeft dan komt haar gezicht niet mooi uit.
En ze heeft afentoe nogal knokkige armen en benen.
30 Nov, 19:25
Persoonlijk vind ik haar niet 'bloedmooi' maar ze is ook niet lelijk. Ik vind dat ze gewoon íets heeft, en dát maakt haar leuk. En ze heeft een mooie glimlach, dat maakt iemand ook wel erg leuk.
17 Dec, 17:46
Ik vind haar juist leuk doordat ze toch heel anders is dan de Hollywood-cliche en juist haar eigen stijl en uiterlijk heeft en dat maakt haar juist uniek.
Het is wat beter dan de 13 in dozijn Hollywoodblondjes , daar zijn er juist meer van. Zij durft zichzelf te zijn en dat maakt haar juist mooier vind ik zelf. De Cameron Diaz en meerdere blonde types blijf je steeds terug zien maar hebben een mindere eigen stijl. Juist die eigen stijl maakt haar leuk .

Subject Started by  Replies   Last 
Mieke
597 today, 16:29
Maaike :winkkiss:
3 today, 13:39
Fleur
1378 Monday, 17:49
Von
151 Monday, 10:57
Anne-Marie (OP VAKANTIE)
140 Sunday, 21:47
Isabelle