Member details

SATC

SATC
SATC (38331)
Join

Sort by: -Old first- | New first

13 Oct 2007, 20:26
Wie heeft er dus ooit een liefde gehad waarvan je niet precies wist waar je aan toe was? Ben wel errug benieuwd!

Vond je toen wel troost bij Sex and the City?

Hoeveel herkennen jullie in hetgeen dat de 4 dames in SATC voelen en ervaren?
15 Oct 2007, 14:40
Ja hoor ik..
Carrie en Mr Big waren voor ons gevoel net zoiets als ik en mijn ex.
Aantrekken en afstoten altijd was er wel iets aan de hand erg veel pijn en ellende mee gemaakt tegenover intens geluk het zat er echt nooit tussen in.
Ik vond denk ik wel troost, op wat voor manier kan ik niet goed uitleggen dat is gewoon een gevoel.
Ik herken alles in satc, behalve dan dat ik niet 4 van zulke goeie vriendinnen heb. Maar hun belevenissen, ook met elkaar maak ik ook wel mee of heb ik mee gemaakt.
Tis echt mijn serie :loveyou:
16 Oct 2007, 11:03
Hoi Beryl,

Ik kan me dan wel voorstellen dat je destijds troost vond in die serie. Misschien door het idee dat jij niet de enige was die zich op dat moment zo voelde.
Lijkt mij wel erg moeilijk om zoiets mee te maken. Het is óf intense pijn óf intens geluk (mooi omschreven ;-) ). Dat was ook wat Carrie in de serie voelde en wat haar in verwarring bracht.
Haar 4 vriendinnen zijn ook 4 totaal verschillende typetjes. dus wat ze ook meemaakt, er was altijd wel iemand die haar begreep, heerlijk lijkt mij dat :bored: . en vooral lekker makkelijk hihihi.

Ik hoop voor je dat er nu een Aidentypje in je leven is. die was perfect voor Carrie. Of vond je hem te braaf?
Zij heeft echt veel typetjes gehad. Zoals de wat oudere russische kunstenaar, de wat oudere burgemeester met zijn rare fantasietjes of die ene student waarbij zij op zijn toilet geen toiletpapier meer had omdat dat gebruikt moest worden als koffiefilter hihihihihihi.
Of de nog bij zijn ouders wonende jonge eigenaar van een strippenboekenwinkel die thuis stiekem blowde.
Mijn God! Je kan wel merken dat ze niet stil heeft gezeten hihihihihi

Trouwens, thanks voor je reactie (k)
20 Jan, 21:30
Ik heb het nu ook met een jongere jongen die ik erg leuk vind maar we hebben allebei hetzelfde. Als we elkaar zien is het leuk als we elkaar niet zien, dan krijg ik geen hoogte van hem. Net zo als Carrie over Mr. Big zegt: a human crossword puzzle. Voor mijn gevoel gaat het ook echt op een Mr big situatie lijken omdat ik ook zoiets heb van dit is wel een vaag maar constant iets.

Groetjes Judith
20 Jan, 22:37
Oh yeah!!! Wat 'n drama...;-) geniet van de leuke momenten, kijk daar met plezier op terug, de rest slijt (hopelijk)...en wie weet, eindigen we net zoals in de serie en komt ALLES goed!!! :-d

21 Jan, 23:09
Ja cker dat heb ik gehad en nu nog steeds is het aan de gang met hem. Ik heb me vriend gehad en hij ook wel een vriendin. Maar altijd belde hij mijn op of ik hem. Om ff bij te praten en dan is het toch weer een rot gevoel wat ik later krijg en denk ik weer waar ik elke keer mee bezig ben!!! Heb gewoon een zware zwak voor hem :-( ! Hij geeft net zoals mr. Big niet makkelijk toe dat ie om je geeft !
23 Jan, 12:48
ik heb me eigen combi van mr. big en aiden ! :-p
25 May, 13:32
ik heb het zelfde probleem met me ex als wat carrie heeft in seizoen 3 met bigg. alleen had k een eikel inplaats van een sweet Aiden(die k inmiddels kwijt ben)
ik heb totaal geen spijt met waar k mee bezig ben, maar het nekt me gewoon dat hij niet duidelijk is met wat hij wil |-s , want ik zie/voel gewoon dat hij iets voor me voelt maar wat houd hem dan tegen dat is die vraag die steeds blijft hangen...
27 Jun, 13:04
ik heb een mr big die niet weet
wat ie wil ..

ik heb dus wel veel troost aan sex and the city
want dat maak ik zelfo ook een beetje in het echt mee..

xx
30 Jun, 08:57
ik heb 3 jaar een mr big gehad op curacao waar ik toen woonde..het was liefde op het 1e gezicht en ik moest en zou hem hebben..na 2 jaar ruzie,vreemdgaan en gewoon de kleine dingetjes waren we gelukkig..totdat ik verhuiste naar nederland voor mijn studie.

je hart breekt dan toch wel en de telefoontjes worden steeds minder, je denkt minder aan elkaar totdat je beseft op een dag dat hij een herinnering is.

verder heb ik nu het aiden type en zelfs een dochter samen maar zo nu en dan zie ik offline berichten op msn van hem met mis je..ik vergeet je nooit en kom naar me terug
30 Jun, 10:55
Ik denk velen met ons. Laten we hopen dat het net zo afloopt voor ons als Carrie en Mr. Big ;-)
3 Jul, 19:56
Nu ruzie met hem , het is frustrerend want we wonen in hetzelfde dorp :'-(
7 Jul, 01:10
Bij mij loopt het ook precies hetzelfde van carrie & mr Big..Wie weet komt het goed..Na alle pijn en fouten..De relatie aan en uit..
Maar ik denk het niet echt.. :-s
11 Jul, 03:16
Ik heb in mijn leven een mr big gehad.Op een of ander manier kon hij mij niet in zijn leven toelaten.Big was nog aan het twijfelen aan mij of die andere vrouw,daar kon ik niet goed tegen.Daarom heb ik er een punt achtergezet aan dat eindeloze rotgevoel van onzekerheid. Daarna heb ik relatie gekregen met "aiden" en daar heb ik ondertussen meer als 2 jaar vaste relatie mee en t gaat hardstikke goed.Alles wat ik van Mr Big verwachtte, krijg ik nu van 'Aiden'.Mr Big is ondertussen getrouwd en ik wens hem al het geluk en liefde op de wereld en ik hoop dat hij nu gelukkig is.Wat er in die film gebeurde had ik nooit gepikt.Mijn Mr Big had mij nooit gelukkig kunnen maken,en dat heb ik altijd al heel goed geweten,diep in mijn hart...
11 Jul, 13:21
Who doesnt, I guess the ex...

Subject Started by  Replies   Last 
Mieke
597 today, 16:29
Maaike :winkkiss:
3 today, 13:39
Fleur
1378 Monday, 17:49
Von
151 Monday, 10:57
Anne-Marie (OP VAKANTIE)